Hemma igen

Hej nu har jag kommit hem från hemsedal och självklart har jag massor att berätta.
Dag ett Var det fint väder och underbar skidåkning, efter halva dan åkte vi till våffelstugan, tog en varm choklad och lite sol. Efter det var det forsat fin körning. På kvällen var det mys med familjen!
Dag två var det inte lika bra åkning men ändå helt okej fast det var ett litet problem, ljuset i mina skidglasögon gjorde så att man inte såg hur backen såg ut riktigt (var och hur mycket det var uppkört) så efter halva dagen så åkte vi upp till toppen för att få några härliga åk.
Första åket i den backen var underbart, vist det var andra åket med men i hälften av backen såg jag inte snövallen och de sa bara pang och så var det en Liza som flög framrullande i backen. Knät hamnade i fel vinkel, skidan löste inte ut som den skulle så de gick åt h*******. Resten av åkningen i den backen såg ut som så att jag åkte lite störtlopp, en högersväng, backade och sen blev det stört lopp igen.
Dag två slutade på sjukstugan med en led i knät som inte var helt 100. Vi får se hur det blir med det
Resten av dagarna var soft med lite solning och besök i byn.
Ni får bilder i ett senare inlägg, har inte lagt in dem i datorn än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0