Miljön

Nu har vi miljö vecka i skolan och när man pratar om miljön så får det i alla fall mig att tänka efter lite på vad man kan göra för att hindra miljöförstöringen.
Jag kommer att använda mig av detta tema även i min blogg denna veckan, i alla fall så kommer jag vara lite inriktad på det här mid miljön.
På tal om bloggen, jag har länge funderat på att "utöka" mitt bloggande men att ha en röd tråd genom min blogg, inte bara i varje inlägg utan genom hela bloggen.
Jag är öppen för idéer och ja förslag på hur jag kan göra för att göra min blogg lite mer intressant. Det är ni som läser och därför vill jag att ni ska få så bra lässtund som möjligt den lilla stunden du varje dag lägger på min blogg. Jag vill att ni ska tycka om den och bli glada av att läsa det jag skriver.
skriv era idéer i kommentarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0