Söndag

Skola i morgon, kommer bli ganska skönt faktiskt, äntligen träffa lite folk igen, var ett tag sedan nu, så gör det ju absolut inget att det är en grymt soft dag i skolan i morgon så det blir en bra start efter lovet.
Dagen har varit lugn, Jag och Frida som hos Jessie igår så vu var där i morse sen skulle dem gå till kyrkan och jag skulle följa med som sällskap. men när vi vaknade mådde inte jessie så bra så det blev bara jag och frida som drig till kyrkan och när jag kom hem så fans det färdig mat hemma, årets första grillning<3
Nu sitter jag och kollar på ho i met you'r mother med min bror som sitter och målar, han är verkligen hur duktig som helst nu målar han en dalahäst men men sin egna variant på den och den blir awsum. Haha den genen fick inte jag kul det hade varit och kunna måla så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0