Hellu!

Hej på er!
Nu är jag tillbaka i vardagen med sola och allt vad det innebär, jag har även planerat att ta upp Gi:andet igen så nu ska vi se om det går lite bättre den här gången. Hoppas på det!
Som sagt tillbaka i skolan, vi började igår och då hade vi klasskamp med lite små tävlingar och det ska vi holla på med hela denna terminen och vinnande klass får fina priser, hoppas vi vinner. Det är nice att vara tillbaka i skolan igen :)
Igår kväll var jag på bio med Emil och det var riktigt trevligt. Tack för det Emil =)

Jag vet att jag har varit riktigt dålig på att blogga nu i sommar men jag ska försöka bli lite bättre snart men som det ser ut nu kan det bli svår pga att min dator är trasig igen så jag bloggar just nu från Daniels dator, men så fort min är okej igen så ska jag bli bättre med bloggandet det lovar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0