Time goes by

Hej på er!

Jag vet att jag inte har skrivit så mycket denna sommaren men har haft ganska mycket på huvudet, det är en super lame ursäkt men det som hände i början av sommaren satte sig lite på mitt huvud och det var lite jobbigt ett tag men jag har kommit över det nu. 
Denna sommaren blev inte vad jag hade tänkt mig. Jag trodde eller hoppades att det skulle bli en kul sommar med vännerna, sol och bad.
Visst min sommar har varit jätte mysig men det känns som att det är något som har fattas, eller någon. Det känns lite som det är något jag har missat, en liten sak som jag inte riktigt vet vad det är. Just nu känns det som att allt jag skriver bara är tomma ord som ingen riktigt kan förstå förutom jag, men ändå måste jag skriva vad jag har på tankarna nu, det var ju det jag startade bloggen för från början.

jag vet att jag är löjlig nu men i morgon ska jag åka och göra en magnetröntgen för att kolla läget i ryggen efter olyckan. Även fasst det säkert inte är något som är fel så är jag nervös.
Jag har börjat gå ut och gå igen och här om dagen var jag ute och sprang men efteråt får jag ont och mina händer domnar bort. Alla säger att det nog beror på att jag har svullnader i ryggen och att det går över men det har gått 8 - 9 veckor och det kommer fortfarande när jag anstränger mig. Det är vad som gör mig nervös. Snart får jag ju veta att inget är fel och att det kommer gå över men det är fortfarande skrämande för mig att inte veta vad det är som gör att det blir så.

Nu är ni nog trötta på mitt klagande. Så jag får avrunda detta inlägget med något lite mer alldagligt

Skolan börjar snart igen och allt blir som vanligt och jag tycker att det ska bli ganska skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0