tjo!

Sitter i skolnbänken och har inte direkt något att göra. 
Slutar nästan snart (om två timmar) sen blir det till kyrkan och dektetivbyrån, har väskan full med termobyxor och varma kläder så att jag ska kunna vara ute i snön med de små barnen.
Men innan det ska jag visa mina smycken för en tjej som såg en ring jag hade gjort och var intresserad av att se vad jag hade gjort och ville kanske köpa något. Så idag ska jag visa henne lite jag har gjort. Är verkligen jätte nervös för att hon inte ska gilla det.

I kväll blir det lungt och mys hemma och i morgon åker jag till gbg för att sova hos faster för vi ska ut och köpa julklappar på söndag. Vet bara vad jag ska köpa till min bror men inte till någon annan, får se om jag hittar något.

¨

Fy jag åkte skolbuss idag, jag gillar det verkligen INTE de är så äckliga och smutsiga. BLÄ!
som tur är så finns handsprit så man slipper gå med buss baciller på sig hela dagen : D



Jag tippsar verkligen alla att köpa handsprit nu så ni slipper bli sjuka :D
Detta är den jag har koster ca 30 :- på apoteket och är defenitift värt det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0