im back! : D

För er som har missat det så har jag varit sjuk igen så var hemma i går men nu är jag tillbak i skolan för att stanna där. Efter att ha varit hemma i en (och en halv) dag så blir man ju hellt skvatt galen, jag måste göra nån ting hela tiden men nu har jag inte gjort det så a de e inte annat än att men blir lite rastlös.
Laddar nu för en lång dag som börjar med en två timmars lektion historia, och sen en lika lång skap lektion. Två, två timmars lektioner på en dag är inte bra planering, har i alla fall ensamble på efter middagen så det är fint, men min dag är inte slut där utan jag ska till kyrkans ungdoms grupp klockan 5 så det blir en långa dag för Liza idag. =)

När man är hemma och är sjuk så kan det hända att man tycker väldigt synd om sig själv och då unnar sig med lite internet shopping, det har då jag gjort den senaste tiden. Nu undar ni säkert vad jag har köpt eller hur? ;)
men de e inte så mkt för det är inte alltid min ekonomi tillåter all shopping som jag skulle vilja, men det blev i alla fall ett par nya mys/tränings byxor och massor av amerikanskt godis :D
Jag vet att man inte ska äta godis när man kör Gi men ibland får man unna sig lite =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0