Borta bra men hemma bäst

Som ni vet har jag varit uppe i dalarna nu i lite mer än två veckor. Det har varit riktigt gött att bara komma bort från allt och inte göra ett skit, bara ta det lugnt med sol och bad.
Det har varit mellan 20 - 40 grader när det har varit som varmast och... hmm ja då är det hellt enkelt varmt.

Men även om det har varit underbart att vara borta ett tag har jag saknat mina vänner, specielt en och jag tror du vet vem du är och trots att jag är hemma nu så är inte du det och det kommer tyvärr ta ett tag innan vi ses, antar att det är just därför jag saknar dig så. Men var bara lugn när du kommer hem så har jag och du vet vem en liten plan som inkluderar dig hehe du vet inte  vad :p

Men nu är jag hemma i alla fall och är redo för solen på västkusten
Annonser från BloggPartner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0