Alice in wonderland

Som ni redan vet ska jag gå på bio i morgon, Alice in wonderland. Det blir jag Frica och Jessie som åker till göteborg i morgon för att kolla på denna, kommer att bli väldigt mysigt först med tågresan (då jag ska äta take away thaimat) och sen blir det att hitta till bergarkungen.

Här har ni tralien till filmen :) 


Denna filmen om alice i under ska vara som en fortsättning på sagan om flickan som föll ner i ett hål och hamnade i en annan värld.
Ni kommer säkert ihåg den galna hattmakaren, i denna filmen spelas han av Johnny Depp och om man frågar mig så tycker jag att man inte kunda ha valt en bättre skådespelare till den rollen.

Så här på förhand tror jag att det kommer att vara en riktigt bra film, skriver en bättre recession efter jag har sett filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0