Blev trots allt inte dator lös

Ja efter som att jag fick vara kvar i skolan till halv 6 idag så hann jag få tillbaka min dator så nu kan jag skriva lite om det delen av dagen som jag inte skrivit om ännu.
Jag klarade matteprovet som jag skulle göra precis innan jag skrev till er senast, eller klart att jag gjorde jag är ju (egentligen) hur smart som helst.
Efter matten så satt jag och läste ur världens bästa bok - Twilight HUR SOM HÄLLST!
sen kom jag hem och provade ut lite kläder till morgondagen. Så det var ju egentligen allt jag hade och komma med för den här gången.
Ja juste jag ska sätta min kamera på laddning för som ni kommer ihåg så dog den ju förra helgen och jag har fortfarande inte orkat ladda den Men nu ska jag göra det så att ni kan få lite roliga biler.

God natt igen då Simon, och alla ni andra så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0