De blev lite fel...

FY fan vilken morgon och natt det har varit. Låg och skulle sova i tid (vid 10) Men hade en enorm huvudvärk så kunde verkligen inte sova, så John blund kom inte till mig före 5 i morse och med tanke på att jag skulle upp vid 6 så blev hela morgonen helt fel, jag var på dåligt humör igår men de är ingen om man jämför hur jag är i dag.
Huvudvärk och trött.
och så h
Klara gör jag tydligen de med men ni fel ju veta om mitt liv och alla har sådana dagar så de e inte så mkt med det. Redan igår så bestämde jag vad jag skulle ha oå mig idag (ni får en bild senare) linne och tunn kavaj men när min mamma säger "jag åker nu ska ni med så får ni komma NU! SÅ jag blev väldigt stressad och slängde på mig skorna och sprang, men när jag satte mig i bilen så påpekade mamma att jag hade för lite kläder på mig och att jag kommer att frysa, med andra ord jackan jag hade tänkt att ha hänger fortfarande på sin hjärtformade krok på sidan av min garderob. FAN! Så glömde jag plektrum.
Nu har jag Historia men kan verkligen inte koncentrera mig och får ingenting gjort för mitt huvud är verkligen 100% emot mig och jag kan bara tänka på att sova.
Jag hatar verkligen att inte kunna sova på nätterna, är helt död på dagarna. Det är inte så att jag inte försöker somna, jag liggen i sängen och försöker verkligen men de slutar med att jag bara kollar in i väggen i 7 timmar eller nästan i alla fall, när det har kommit upp i två sömnlösa timmar brukar jag läsa, måla naglarna och annan som inte är ansträngande men ändå är mer än att kolla in i väggen. Fast efter jag läst en stund eller gjort något annat så försöker jag sova igen, MEN DET GÅR INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0