Gi + Livet

Från och med NU är det slut på, godis, kakor, pasta och annat onyttigt och dags att köra gi igen, känns som att jag har gått upp nu och vågar inte ställa mig på vågen fören jag är säker på att jag har gått ner det jag tror att jag har gått upp.
Inte nog med att jag måste gå ner i vikt så har jag just nu världens ångest över vad jag ska göra med mitt liv. Min dröm är att jobba med musik det vill jag verkligen men jag är lång ifrån tillräkligt bra så det kommer inte att bli något med det. Så något jag borde satsa på är design, som smycken, kläder, hattar och massa annat skoj, men å andra sidan är det kanske inte dte jag vill göra.
Jag tänker bli framgånsrik och om jag inte blir det har jag inte lyckats. Innan jag fyller 30 ska jag ha ett bra jobb för jag anser att livet är alderles för kort för att slösa på att inte veta vad man ska göra och det är just det jag gör just nu.
Musik är mitt liv, jag älskar det mer än något eller någon på denna jord men mode/design är jag bättre på (även om jag inte klär mig efter mode så kan jag det). åhh jag vet inte vad jag ska göra, presations ångesten är brutal, jag måste ha ett jobb nu så jag kan börja stå på egna ben snart.
Vill flytta hemifrån och börja leva, jag känner mig som en 40 åring, världens tråkigaste människa som bara tänker på att lyckas, men de e mitt mål i livet och jag tänker nå det målet och jag vill verkligen att det ska gå fort, hällst ska allt hända nu!

Annonser från BloggPartner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0