Jag och faster <3





Idag kom min faster och min farmor hit, va trevligt att träffa dem för första gången sen i november. Fick ett stycke julklapp av faster som ni får en bil på imorgon.
Så vi har fikat lite och ätit lite till och efter det åt vi lite räkor :)
nu kollar vi på film eller a ser lite ur så här i soffan (ska försöka beskriva så bra som möjligt)
först har vi världens bästa farmor som sitter och snarkar i ett hörn, brevid henne har vi en liza som sitter med macbooken i knät och brevid liza har vi behmskan (faster) med sin nya dell dator i knät, sist men inte minst har vi de två som faktiskt kollar på vilmen vilket är min mor och far.
I källaren har vi Simon och på bordet har vi smaklösa chips.

puss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0