så jävla arg blir man

Igår när jag skulle åka bussen hem så när jag gick på så hade jag inte pengar kvar på mitt busskort och inte pengar på mig över huvud taget. Det var sista bussen som gick hem till mig, det var stängt på torp (fasst maxi var ju öppet märkte jag senare) och det var is kallt ute och så säger busschauffören att jag inte fick åka med, Hallå! det är is kallt och sista bussen hem, eller a det gick en till kvart över 12 så a, och inte nog med att jag inte fick åka med så sa kärringen "det är ju väldigt kallt ute, så synd att du inte har en varmare jacka. hur ska du komma hem nu då?"
Jag blev så jävla arg, okej att jag inte fick åka med (även fasst det adrig har hänt förut utan att de gånger jag har glömt busskortet osv har jag fått åka med men på egen risk om det skulle komma på en kontrolant. men va fan man säger inte så som hon sa, jävla tant!

Ture hälsar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0