sjuk

jag är sjuk, nästan döende (vilket jag alltid är när jag är sjuk) men trofs detta faktum var jag med min mamma och min mormor till stan idag för att fira att min mormor fyller år nästa hälg men vi kan ine fira henne då, för min farmor och faster ida kommer hit då,
tillbaka till lilla sjuka mig, jag har nästan feber, liggen precis på grensen, huvudvärk, ont i halsen eller a ont i hela kroppen känns som att världen går under. men inte nog med det så var jag tvungen att spilla skållhett te på mig och de gjorde jätte ont så nu är jag bara grinig, så grinig att jag inte ens tänker berätta hur underbar alice in wonderland var så nu får kanske bilder och mina åsikter om det i morgon om jag mår lite bättre och om världen slutar gå emot mig, tur att man har en så bra mamma som har köpt special te + special glas och te sugrör från mitt favorit café yerba (som igger på norra drottninggatan  i uddevalla där säljer de även böcker och musik, jag rekomenderar er att gå dit om ni har vägarna förbi) och hon har även köpt elle som är den bästa medecinen mot allt. och nu håller hon och pappa på att pyssla om mig lite genom att serva mig med te osv.


ni får lite bättre upptateringar när jag blir frisk

Kommentarer
Postat av: Millan

Stackars dig...

2010-03-07 @ 11:10:47
URL: http://moxymillan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0