Tillbaka till vardagen

Efter allt firande är jag åter tillbaka i vardags livet, trött men pepp för kommande vecka som kommer att bli soft.
Både måndag och tisdag är softa skoldagar, onsdag är jag ledig och så är det torsdag som kan vara lite dryg, fredag blir det tre lektioner (tre softa lektioner) Sen är det tjejkväll med Frida och Jessica.
Sa ju att jag hade an soft vecka...
Nu är det historia som gäller, tråkigt men får funka.

Nu är alla våra gäster hemma, förutom Simons belgare som kommer att vara här hela veckan, han verkar lite rolig han skrattade i alla fall åt mina dåliga skämt och de är ju att bra tecken, haha.

nu ska jag jobba hörs om en stund, love you! <3 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0