Fraser ur låtar jag gillar (ÄLSKAR!!!!)

Detta är några delar av det jag lyssnar mest på just nu. Sök låtarna på spotify =)

Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler
Och samlat damm på min gitarr
För allting jag skriver blir ändå för kort
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

"Sen en tid tillbaka - Melissa Horn"

En utomjordings kärlekstörst
En undran vem som svek vem först
Och jag blir gärna en martyr
Vi behöver nog en ny
Sälj dig, sälj dig dyrt

"Dom andra - Kent"

I rispan från min vrede,
ska jag sätta jord och så,
i skuggan av din stolthet
ska jag resa mig och gå.

Jag är ingen soldat,
jag har inga vapen att ta till,
inga korståg jag vill gå,
ställ mig inte i ett led,
du får mig aldrig att stå still,
jag fungerar inte då.

" Ingen Soldat - Lars Winnerbäck"

Vi har blivit som dom
Någon tittar på oss
Är det min tanke hon ser eller dina röda kinder som avslöjar mer

"New York - Melissa horn"


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för tipsen, jag gillar verkligen den första låten <3

2010-05-26 @ 21:32:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0