Hur öppnar man???

HaHa jag skulle vara lite duktig idag och försöka tvätta för första gången i mitt liv och allt gick bra till en början, jag vek den rena tv tvätten jätte fint i olika högar, jätte bra. Sen skulle  jag ta ur de som var i tvättmaskinen och så skulle jag då öppna den.
Det gick inte, jag tryckte på handtaget och jag försökte på en miljon sätt men det gick fan inte. Efter ca 10 minuter ropade jag på mamma och bad henne komma och hjälpa mig, de lät ungefär så här;
- MAMMA!!!!!!!!
- Ja vad är det (hon var uppe)
- KOM HIT!!!
- Va?!
- KOM HIT!!!!!!!
- Ja Ja Jag kommer
- Hur fan öppnar man den här skiten?
- *Fniss*  Man trycker på knappen där det står öppna, fast först är det ju bra att sätta på tvätt maskinen. och dessutom så är det smutsig tvätt i och den ska tvättas i morgon bitti, så du kan inte tvätta nu men det var en fin tanke.
Omg jag satt i 10 minuter med att försöka öppna tvättmaskinen så är det ren tvätt i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0