Me time

Om jag vill ha något gjort, Ett blogg inlägg eller läxor eller lite vad som hällst så finns det ett ställe som är så perfekt. Coffee roomer har inte bara varit min tillflykts plats en gång utan jag brukar gå hit nät jag är stressad eller när jag har dötid i stan. Att bara sitta här och skriva eller läsa eller vad man nu gör är så himla avslappnande.
Just nu dricker jag lite kaffe och försöker komma på hur jag ska lägga upp mitt bloggande nu framöver.

Det är dessa studer som jag kallar för min me time, Tid att lägga på mig. Det är något jag tycker alla borde göra minst en gång i veckan. De är så harmoniskt att bara dra sig undan från värden, det räcker med en timme så känner man sig mycket mer harmonisk. Jag tycker att egen tid borde vara obligatoriskt hela livet. Ni kanske inte kan förstå hur underbart det är men det gör jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0