politik

som ni nog inte har missat så är vi mitt uppe i valtider och det ska bli val på söndag. Detta gör ju att det blir mycket dabatter och liknande både bland politiker på tv och i stan plus att det blir en hel del debatter i skolan och på internett. Igår skrevs det på facebook om hur "anonym" tyckte om de gödgröna och detta ledde till en debatt på ca 250 komentarer.
Jag tycker att detta är gankse roligt och undrar lite vad ni tycker, skriv gärna en rad och berätta vad ni tycker och om ni vill vilka ni vill ska vinna valet, Själv håller jag på moderaterna ;)

Kommentarer
Postat av: yes!

du är knäpp och jag håller på sossarna såklart!

2010-09-17 @ 18:52:31
URL: http://jessicaajs.blogg.se/
Postat av: Millan

Tycker om att höra på dig när du debatterar :-)

2010-09-19 @ 17:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0