Skåne och begravning

Nu har jag fått en lånedator så nu kommer jag antagligan kunna bli lite bättre på bloggandet... omjag orkar.
Jag får väll börja med att sammanfatta min helg.
I fredags åkte jag mamma och pappa till tommelilla på begravning, jag har inte varit på så många begravningar så jag är  inte direkt expert på hur det ska gå till men jag vet så pass att denna inte var så proffsigt gjord. prästen pratade alldeles  för fort och det var ingen röd tråd genom begravningen. Hon förtjänade något bättre om man frågar mig.
Efter begravningen åkte vi hem till mammas kusin i Ystad och sov där, det blev en mysig kväll med mycket prat om allt och inget.
i lördags så kollade vi rund lite i Ystad och eftersom jag har fått försäkrings pengar så blev det lite shopping, jag kan lägga ut bilder på vad jag köpte lite senare. Sen åkte vi en sväng till Malmö och kollade runt där lite med. sen blev det hemfärd.
Så nu har ni fått lite uppdatering

Kommentarer
Postat av: Millan

Lite SHOPPING vet jag inte om det var. Mycket bra köp får jag säga och en glad mamma som nu har en vacker hatt och en nöjd och lycklig dotter :-)

2010-09-13 @ 19:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0