Time?

SItter i skolan, har ganska så tråkigr, väntar på att natur ska börja så att vi kan sluta och jag kan åka hem och sova. Eller a ska till torp en snabbis och försöka hitta en vacker tröja jag vill ha.
Väldigt seg dag idag måste jag ju säga, känns inte som att jag har gjort något vettigt alls. Dagen började med GMU och efter de engelska och känner vell kanske att båda ektionerna var ganska sega men en då, nu blir det natur om 20 minuter så de är inte så långt kvar.



Har köpt nya koss hörlurar så nu är lyckan på topp för jag kan lyssna på musik igen! : D

Kommentarer
Postat av: Frida

Gosh vilken fiin Liza det e på bilden!! Diggar halsduken starkt oxå ^^ <3

2010-09-30 @ 23:07:31
URL: http://fridaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0