Dagen :)

Gillar att solen har börjar titta fram bakom hörnet, känns lite som om det börjar bli vår nu men antar att det bara är falska förhoppningar



Ingen träning idag, känns som att det kanske kan vara bra med tanke på den brutala träningsvärk jag har idag. Men de e bra för det betyder ju att man har ansträngt sig.

Dagen idag är som vilken annan onsdag som helst:
Idrott - Massage idag inte så ansträngande precis, hade gärna gjort något annat men     massage är ju trevligt
Lunch - Fixk och sallad står på menyn idag
Natur - Ja vad gör vi där egentligen, tror nästan vi är klara med kursen nu men är inte helt     säker, skrev i alla klart uppsatsen igår och de var gött att ha den klar.
Kultur - Nja jag är inte säker på vad som händer där heller.

Efter skolan är det konfirmander som gäller sen ska vi i Ug kolla på Luther, en film som jag har velat se ett tag nu, kul att jag brukar få som jag vill när det gäller de förslag jag ger om vad vi ska göra. :P

Gick med i Plus i kassan idag och har redan tjänat 100 :- det känns helt okej, men antagligen så är  det som så att man tjänar mkt när man just blivit medlem och sedan trappas det ner, men skulle behöva lite extra plus i min kassa just nu, hehe.

Ha det bra puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0