Taggad

F*N vad duktig jag är! Bara så att ni vet.
Idag när jag vaknade (06.00) hoppade jag i träningskläderna åt frukost, borstade tänderna och sen till Whait for it... Gymmet och sprang i 40 min! Jag vet, de kunde man vell inte tro om mig men så är det! HAHA! Nu ska jag bli smal!
Efter skolan i dag ska jag träna igen fast med Fanny, jätte roligt pass men dock väldigt jobbigt, kanske blir som så att Liza dör lite men det är det värt :D



Det är helt sjukt hur taggad jag är med både träning och att äta rätt, vill verkligen kunna gå i sommar kläder och vara snygg i det och jag tror att om jag fortsätter som jag gör nu kanske jag kan lyckas med det.

Nu ska jag snart börja och ha GEMU... YEEEY
see u later...

Kanske


Och bara för att jag vet att ni älskar det får ni två ego bilder på mig! :D
Min skinjacka har fått komma ut och leka igen :D ;D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0