Vardags lyx

Jag har nästan börjat gilla mina långa morgonar eller jag har i alla fall lärt mig hur jag ska hantera dem. Det funkar inte att bara sitte nere i ällaren och häcka i flera timmar, det är bara sjukt och får inte mitt humör på topp direkt.
Men att utnyttja tiden på ett bra sätt, det är de bästa jag kan göra. T.ex i dag har jag solat och tagit en promenad, nu sitter jag och dricker kaffe, ska snart gå till idrotten där vi ska ha avslapnings övningar, de e inte fel!
Sen är det lunch och efter det natur.
I eftermiddag kommer min älskling hit <3
Har egentligen konfermander men jag känner att det nog är viktigare att träffa min underbara pojke, jag saknar honom verkligen jätte mycket. Det är hemskt att vara utan honom.



Känner att jag tycker väldigt mkt om min röda jacka bara för att den är RÖD! och har väldigt stor krage :D

Kommentarer
Postat av: josefine

Hej! Vill du tjäna pengar snabbt? Det ända du behöver göra är att bli medlem på denna sidan http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=25233 och sedan börja varva dina kompisar du tjänar 8 kr per person du har varvat, Super enkelt! Jag har redan tjänat 1500 kr på endast 2 dagar så det är verkligen värt ett försök! Ha det bra! :):) P.S Du kan även tjäna pengar genom din blogg :)

2011-02-08 @ 16:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0