Klagomuren...

Det fins ju något som heter klagomuren och det är ett ställe där folk går och skriver ner böner som saker som är fel i deras liv sedan trycker de in dem i muren. Jag tänkte att ja skulle ta den iden till min blogg. Fast istället för att klaga mot en mur och till Gud Så tänkte jag sitta vid datorn och klaga till er som orkar läsa detta.

Idag har jag ganska mycket att klaga över.
1. Jag är trött, jag är alltid trött spelar ingen roll vad klockan är eller vad jag gör.
2. Jag har ont i magen
3. Jag köpte kaffe på skolan för 15:-
4. Jag har slsat 15:- på det minst goda kaffet jag någonsin har druckit, de smakade inte ens kaffe.
5. Jag är sur för att jag är trött, har ont i magen och har köpt kaffe som smakar bajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0