Klippt mig

Hej!
Jag har fortfarande inte hittat min sladd till kamran så ni får klara er utan de bilderna ett tag till, men som tur är har ju ju min webbcam så ni får hämska ego bilder på mig ändå. ,

Idag var jag hos Fanny och klippte mig så nu är jag korthårig igen, det blev bra, jag brukar inte bli nöjd när jag klipper mig men nu blev jag det så det är väldit bra betyg till Fanny.



Sry för den dåliga bilden men orkar inte smink eller så. Ja ni ser ju håret i alla fall. Och ni ser min nya tröjja som jag har fått av Ida :) i like it

Puss <3

Kommentarer
Postat av: millan

Så snygg

2011-01-08 @ 15:40:24
Postat av: jessicaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

du är SNYGGGGGGGG :D

2011-01-09 @ 19:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0