mys

Ja nu var det morgon igen och jag sitter nere i källaren och väntar på att skolan ska börja, som vanligt. Haha inte så mycket varierade mornar här inte ^^,

Idag har jag i alla fall bara två lektioner och sen ska jag till kyrkan och ha dektetvbyrån, ska bli mysigt. Det slutar typ vid 5 och sen vid 7 ska det komma massa ungdommar från uddevalla till herrestad på en Gudskänst och lite chill i källaren, så Frida ska möta Henrik för han ska komma och vara med i kväll. Jag längtar så efter att träffa honom,  han är så gosig. Anledningen till att Frida ska möta honom och inte jag är för att inte hinner för ska hjälpa Björn i kyrkan och fixa för kvällen. Hehe och kanske sova lite.
Jag tror att denna dagen kommer bli riktigt mysig eller a jag är helt säker på det.

Lite sur blev jag igår när jag stadade mitt rum och verkligen hoppades på att hitta min kamera sladd med inte gjorde det, får leta lite till..

Nu kanske får lite uppdatering ikväll :) Men bara om ni är snälla.

Detta är llla jag idag



Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0