planera planera planera

Nu sitter jag... wait for it, wait for it... i skolan och väntar på att min lektion ska börja om cirkus en och en halv timme. Men till skillnad från andra mornar sitter jag inte och sover utan jag försöker planera en tjejmiddag som ska äga rum hemma hos mig på lördag.
Det kommer bli god mat, bra musik, skit snack och fina kläder. Det ska såklart bli perfekt så håller på att planera allt i  detalj!
Jag älskar att planera saker som middagar och liknande :D Och så klart ska all mat vara i Gi anda, inga snabba kolhydrater här inte. Dock så är de jag ska laga mat till väldigt skeptiska när det kommer till att äta nyttigt men de skiter jag i, om de inte tycker om det jag gör åt dem får de vara utan :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är inte skeptisk, jag kan bara inte hjälpa att jag gillar fet mat och godsaker mer än nyttig hälsomat och grönsaker :(

2011-01-24 @ 18:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0