Torsdag

Hej hallo!
Igår var det onsdag och det betyder konfermander och UG, en bra onsdag med sing star och mkt mys. kan dock inte lägga upp några bilder som vanligt med tanke på att min kamera sladd är så hurtig. (hmmm kanske kan sno bilder av underbara Frida...)
Nu skitter jag i alla fall i skolan och har sovmorgon, jag skulle ha gått promenad med Fanny men märkte att jag hade allderles för lite kläder på mig så höll på att frysa ihäl innan jag kom upp till skolan så jag känner mig dum som inte gick med henne men nu får jag lite tid över och jag skulle behöve plugga lite så det är ju gansk bra ändå.

Idag ska jag till vårdcentralen sen torp med mamma och handla inför helgen och sen hem och städa mitt rum för Henrik kommer hem till mig och då kan ju inte mitt rum se ut som ett bombnedslag, de hade ju varit jobbigt.
Hmm nej juste jag har ju inte berättat att jag har träffat någon. I alla fall han heter Henrik och är jätte gosig. Har ju såklart ingen bra bild med tanke på att jag inte har någon sladd till kameran. Men ah måste hitta den snart, bli galen


Haha nästan seriösa bilder ju! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0