Godis Djävulen

Jag måste erkänna att det bor en djävul inne i mig, en djävul som bara skriker efter godis och inte blir tyst fören han får det han vill ha.
Jag tror att alla har en sådan djävul som bor i magen men att vissa har lärt sig hur man ska tämja den. Min djävul däremot är inte als tam, den är vild och om man matar den tar den över min kropp och tar det den vill ha. Godis.
Idag har jag syndat men jag bryr mig faktiskt inte om det så mycket känner ingen otrevlig ångest för det även om det var en del synd i form av godsaker i helgen med, jag ser det som att nu måste jag skärpa mig och det gör mig mer motteverad.
Juste synden kommer tillbaka till mig i morgon, SÄMLA!
Men jag tror min djävul behöver det han har fått så mycket sötsaker på sista tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0