morr

Idag börjar min skoldag 9.40 så jag tänkte ta 8 bussen in till skolan men så stannade min älskling tills idag så kände att det inte var mer än rätt att åka med honom så han slapp åka själv.
Jag måste erkänna att jag inte var överlycklig men det var verkligen värt det.
När jag kom till skolan gick jag in på adela och såg att min första lektion var inställd. Så sjukt surt, jag hatar verkligen att sitta och vänta på att skolan ska börja, det är absolut inte roligt! Med andra ord så börjar jag 10.50, Yeey.
Som tur är har man underbara vänner, i detta faller Ture som offrar en tia så att jag kunde gå och köpa mig en kaffe :)
Det löste verkligen nästan alla mina problem. En miljon tack Ture, du är bäst :)

Tänkt detta var en passande bild för att visa mina känslor.
Denna bilder har Henrik som bakgrundsbild till sin mobil, haha den visar verkligen min personlighet ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0